Asistent/ka obchodního oddělení

Horka u Staré Paky 31, 512 34 Horka u Staré Paky
Požadujeme: Zkušenost z obchodního oddělení výhodou, dobré komunikační dovednosti, samostatnost, pečlivost, ochotu učit se nové věci, uživatelskou znalost práce na PC, především dobrou znalost práce v Outlook a Excel, dobrou znalost angličtiny na komunikativní úrovni, znalost SAP výhodou
Náplň práce: Příjem a evidence objednávek odběratelů, komunikace s výrobou a následné potvrzování objednávek, různorodé administrativní práce, práce na PC, vytváření a doplňování datových a textových databank včetně jejich kotroly, oprav, třídění, vytváření programových tabulek a grafů, péče o svěřené zákazníky, udržování telefonických a emailových kontaktů, průběžné zjišťování spokojenosti zákazníků, analýzy příčin eventuálních připomínek, stížností či reklamací a návrhy nápravných opatření
Nabízíme: Práci na HPP na dobu určitou (zástup za MD/RD), různorodou práci, zázemí stabilní a silné společnosti, stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, po zapracování možnost částečné práce z domu, výhodné ceny volání pro zaměstnance a jeho blízké a další slevové programy koncernu Agrofert
Nástup: nástup možný ihned nebo dle domluvy
Kontakt: Pavla Stehlíková, tel. +420 604 297 986, email: kariera%z%wotan.cz
Intro map image

Asistent/ka obchodního oddělení

Horka u Staré Paky 31, 512 34 Horka u Staré Paky

*
*
*
*
Kolik let pracovních zkušeností máte?



Pracovní dovednosti